Karaoke videolarının altına yorum yaparak bize hangi videoların beğenildiğini hangilerinin yenilenmesi gerektiğini belirterek bize yardımcı olabilirsiniz.

Türkçe Karaoke Yap EKİBİ

29 Ağustos 2016 Pazartesi

Bilal Uçar

Ece Seçkin - Adeyyo Karaoke Yap


Ece Seçkin - Adeyyo Şarkı Sözü

Aaah-Aaaah-a-a-aa-a-aa
Upuzun yollar, arkandayım
Takip mesafesi aramızda
Duyduğuma değil de gördüğüme inanayım
Demeye de kalmadı sırtımdan
vurdun, vurdun
Hiç acımadan ardımdan
duydum, duydum
Ne işler dönmüş arkamdan
Bir kere zıpla, iki kere zıpla
Bıkmadın Allah Allah
Ben hadi neyse atlatırım da
Yerle bir ol sen inşallah
Bence sen öyle gün yüzü görme
O yılanı besle koynunda
Kusuruma bakma, bizde de böyle
Her şeye yok ki eyvallah
Adeyyo lalaleyyo Adeyyo lalale
Adeyyo lalaleyyo Adeyyo lalale
Adeyyo lalaleyyo Adeyyo lalale
Adeyyo lalaleyyo Adeyyo lalale
Upuzun yollar, arkandayım
Takip mesafesi aramızda
Duyduğuma değil de gördüğüme inanayım
Demeye de kalmadı sırtımdan
vurdun, vurdun
Hiç acımadan ardımdan
duydum, duydum
Ne işler dönmüş arkamdan
Bir kere zıpla, iki kere zıpla
Bıkmadın Allah Allah
Ben hadi neyse atlatırım da
Yerle bir ol sen inşallah
Bence sen öyle gün yüzü görme
O yılanı besle koynunda
Kusuruma bakma, bizde de böyle
Her şeye yok ki eyvallah
Adeyyo lalaleyyo Adeyyo lalale
Adeyyo lalaleyyo Adeyyo lalale
Adeyyo lalaleyyo Adeyyo lalale
Adeyyo lalaleyyo Adeyyo lalale
Aaah-Aaaah-a-a-aa-a-aa
vurdun, vurdun
Hiç acımadan ardımdan
duydum, duydum
Ne işler dönmüş arkamdan
Bir kere zıpla, iki kere zıpla
Bıkmadın Allah Allah
Ben hadi neyse atlatırım da
Yerle bir ol sen inşallah
Bence sen öyle gün yüzü görme
O yılanı besle koynunda
Kusuruma bakma, bizde de böyle
Her şeye yok ki eyvallah
Adeyyo lalaleyyo Adeyyo lalale
Adeyyo lalaleyyo Adeyyo lalale
Adeyyo lalaleyyo Adeyyo lalale
Adeyyo lalaleyyo Adeyyo lalale
Etiketler : Adeyyo Karaoke Yap, Adeyyo , Ece Seçkin, Adeyyo Karaoke Söyle, Adeyyo Karaoke Dinle, Adeyyo Karaoke İndir

Daha fazla karaoke için :