Karaoke videolarının altına yorum yaparak bize hangi videoların beğenildiğini hangilerinin yenilenmesi gerektiğini belirterek bize yardımcı olabilirsiniz.

Türkçe Karaoke Yap EKİBİ

23 Eylül 2016 Cuma

Bilal Uçar

İrem Derici - Evlenmene Bak Karaoke Yap


İrem Derici- Evlenmene Bak Şarkı Sözü

Beni üzgün görmezsin, çünkü buna değmezsin
Aşk önünde beklenilmez yar
Hızlı geçer görmezsin, toz dumandan ölmezsin
Bir gider ki farkedilmez yar

Alemsin, işte böyle beklersin
Bir de bebek istersin, oldu hoşçakal
Bendensin, yak bir acı iyi gelsin
Bitti süren çoktandır doldu hoşçakal

Başka türlü biri olsan olurdu ancak
Ben gidiyorum sen lütfen eğlenmeneye bak
Nerden bileyim bu kalbimi kim dolduracak
Rahatsız olsa başkasıyla evlenmene bak
Ben gidiyorum hadi sen evlenmene bak

Etiketler : Evlenmene Bak Karaoke Yap, Evlenmene Bak , İrem Derici, Evlenmene Bak Karaoke Söyle, Evlenmene Bak Karaoke Dinle, Evlenmene Bak Karaoke İndir

Daha fazla karaoke için :

2 yorum

YAZ yorum
Adsız
Yazar
27 Ekim 2016 05:01 delete

hocam özel olarak istediğimiz bir şarkıyı bulabiliyor musunuz?

Reply
avatar
Bilal Uçar
Yazar
28 Ekim 2016 00:58 delete

Maalesef telif hakları nedeniyle sıkıntı olabiliyor. Çeşitli müzikler için çaba harcıyoruz ancak kolay olmuyor. Anlayışınız için teşekkür ederim. İyi karaokeler :)

Reply
avatar